Beste parochianen,
Alle maatregelen rondom corona zijn afgeschaft en dat maakt het ook weer mogelijk om de Heilige mis te houden in de Sint Servaas kapel. We zijn blij dat we u kunnen melden dat we vanaf nu tot 1 oktober de missen op woensdagmorgen weer in de kapel houden.
Wij hopen u op de woensdagen ’s morgens om 9:00 uur in de kapel te mogen begroeten.

Geef een reactie