Week 6 van kin dien dörp, dus al weer bijna halverwege de competitie (en de zomer).
Vorige week hadden we een eenvoudig te raden foto dus deze week weer een wat moeilijker exemplaar. Tenminste, dat denken we! De vraag is weer “wat/waar is dit?”:

U kunt weer reageren via Facebook, mail of onderstaand. Het tijdstip van binnenkomst is hierbij bepalend!

Geef een reactie